Siirry pääsisältöön

asiakastilaisuuden järjestäminen


Fiini Naturally
luonnon kosmetiikka tutuksi


Puheenjohtaja: Taija
Vara puheenjohtaja: Niina
Asiakirjan tarkistaja: Meri
Sihteeri: Aino

Ajatuksena olisi pitää asiakastilaisuus

rajatulle yleisölle. 

Esitellä luonnon kosmetiikkaa
tietyltä brändiltä ja tuoda sitä esille.

EDIT:

Ajatuksemme on pitää asiakastilaisuus koulussa
 erittäin rajatulle yleisölle, nykyaikaisen tilanteen takia.
 Esittelemme heille luonnon kosmetiikkaa
 Fiini Naturally:n brändiltä ja tuomme sitä esille enemmän.




Markkinointisuunnitelma:
Tälläinen mainosjuliste olisi,
 jos kyseisen brändin luonnonkosmetiikka
 tuotteet on peräisin enimmäkseen luonnosta

Olemme päätyneet tähän mainoskuvaan,
 koska tuotteet ovat enemmän luonnon peräisiä.

Tälläinen mainosjuliste tulee olemaan,
 jos puolestaan kyseisen brändin
 kosmetiikat on peräisin merestä tms.

 Mietimme markkinointia asiakastilaisuuteen siten, että tekisimme mainosjulisteen, joka tulisi tapahtumapaikan ilmoitustaululle sekä- fb sivuille. Ajattelimme myös olla yhteydessä Salon Seudun Ammattiopiston visualisteihin ja pyytää heiltä yhteistyötä julisteen tekoon. Mietimme visuaalista ilmettä siten, että olisi luonnonläheinen teema, mutta ulkoasu varmistuu vasta kun yhteistyökumppani/kumppanit varmistuu.

14.1 saatiin aikaseksi:

- Mindmap
- Otettiin myös yhteyttä Saaren Taikaan yhteistyökumppaniin
- Pistettiin myös Famo Kosmetiikalle sähköpostia (toinen vaihtoehto)
- Tarjoiluiden sponsorina olimme yhteydessä Pahkavuoren K-markettiin, josta meille sanottiin, että eivät halua lähteä mukaan
- Olimme yhteydessä Kemiön K-markettiin 
 --> pyysivät ottamaan perjantaina uudestaan yhteyttä
- 3. sponsori vaihtoehtona on K-market Komppis
- Olimme yhteydessä Piritan lastentalon Perhekahvilaan, jossa ajattelimme pitää tilaisuuden (miettivät asiaa)
-Mietimme markkinointia, jossa miettisimme tekevän mainosjulisteen, joka tulisi paikan ilmoitustaululle ja- fb seinälle
- Jaoimme vastuualueet

16.1

- Kysyttiin Hermannin Salea sponsoriksi tilaisuuteemme. Eivät osanneet sanoa asiaa varmaksi mutta lupasivat olla yhteydessä ensiviikolla, kun heidän pomo palaa takaisin töihin

17.1

- FIINI NATURALLY vastasi sähköpostiimme ja lupasivat lähteä kanssamme yhteistyöhön!!

27.3

Joudumme miettimään tän hetkisen koronatilanteen kautta uutta päivää meidän tilaisuudellemme. Tällä hetkellä alustava 18.5

28.3 Plan B

Kyseisen tilanteen vuoksi päätimme siirtää tilaisuutemme paikan koululle, sillä alkuperäinen tilaisuuden paikka on kiinni ja tällä hetkellä arviointi onnistuu vain koulun tiloissa.
Tällä hetkellä valtion säädöksien mukaan kokoontua saa vain maksimissaan 10 henkilöä, joten laskimme, että meidän sekä kahden arvioitsijan lisäksi, meidän tilaisuuteemme osallistuu 4 meille tuttua henkilöä yleisöksi.

Meri oli yhteydessä Super Market Raisioon sponsoriasioiden tiimoilta, jos he haluaisivat sponsoroida kahvit sekä kertakäyttöastiat. Saamme kuulla tämän päivän aikana, mitä he ovat tästä mieltä.

Ollaan myös yhteydessä Murusiin, siitä miten he pystyisi ns. hygieenisesti tarjoamaan meille tarjoilut ( esim, ''dogibägi''

Myös budjetointi tehty.

2.4-3.4

Taija väsännyt yhteenvedon Fiinin tuotteista asiakastilaisuutta varten, jotta pystymme muut perehtymään siihen kanssa, sekä tehnyt ohjelman tilaisuuteen.
 Niina otti Fiiniin yhteyttä sähköpostitse tuotteista, joidenka heidän pitäisi lähettää meille, mutta vastaus oli aika tyrmäävä, mutta sanoivat, että ovat lähempänä yhteyksissä toisiinsa tuotteiden lähettämisestä. Vetosivat myös siihen, että nykyinen tilanne voi vielä vaikuttaa tilaisuuden päivämäärään.
Meri suunnitteli tilaisuuden tarjoilujen esillepanoa ja esim. minkä värinen pöytäliina sopisi meidän tilaisuuteen ja missä meidän tapahtuman juliste tulisi olemaan järkevästi jne.. Muokataan viellä...
Myös päivän tehtävät tehty officeen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

kiehtova punainen

Tehtävänä oli värjätä KC:n väreillä tämä värjäys. Meillä piti myös tulla kouluttaja, mutta heidän aikataulunsa menivät sekaisin niin saimme kuitenkin tehdä tämän värjäyksen ilman kouluttajaa. Asiakkaalla oli jo valmiiksi punaiset hiukset, joita hän oli itse värjännyt Olian 6.66 värillä. Asiakkaan kanssa sovimme, että teemme tyvestä tummemman ja latvasta kirkkaan punaisen.  Päädyimme laittamaan tyveen 5.56R + 5N + 3% hapete ja latvaan 7.46R + 1.5% hapete Olimme kaikki todella tyytyväisiä lopputulokseen. :)

Hiusten värjäysmuoti 2019

      #REMIXREALITY ''Pakene todellisuutta ja uskalla olla oma itsesi'' ''Pidä hauskaa, sekoita punk ja pop keskenään''                                      Vuoden 2019 Goldwellin Color Zoom projektia kuvaillaan yhdellä sanalla : REMIX Vuosi 2019 tuo mukanaan aivan uutta luovuutta hiusten muodin maailmaan, uusia sävyjä sekä myös uusia kampauksia. Värit ovat kauniita, tyylikkäitä ja luovia. Piirteillä, luovilla ja rohkeilla väreillä saadaan aikaan täydellinen muutos kasvojen piirteisiin. Goldwellin väreistä saa hohtavaa kiiltoa sekä voimakkaan värin.  ''Tämä muuttaa kokonaan tavan, jolla värjäämme hiuksia hiustaiteilijoina...  Täysin kokonaan'' Agnes Westerman Goldwellin Pure Pigments-tehostesävyt saavuttavat väriluovuuden äärettömiin. Väritipat lisäävät Goldwell väriisi ainutlaatuisen heijastuksen hiuksiisi. Pure Pigments Pure Yellow, Pure Orange, Pure Red ja Pure Violet luovat hiuksiisi vivaht

Kerrostusleikkaus

Kerrostusleikkausta kehiin! Hiukset jaoin ristijakoon ja taakse keskelle jätin ohjurin, josta saan leikattua halutun mittapituuden. Sormien asento viistossa, jolla saadaan alaspäinpitenevä malli. Liikkuvalla mitalla.   Kerrostusleikkausta pääsin myös kokeilemaan malliin. Asiakkaan pyynnöstä leikkasin tasausleikkauksen korvien kohtaan, jonka jälkeen vaakaosioina kerrostin pääliosan. Asiakas oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja oli tosi mukava lopettaa asiakkaan kanssa kun molemmilla oli hymy korvissa asti. :)